Ένα νέο PDRA (Pre defined Risk Assessment) θα πάρει σύντομα έγκριση και από την EASA
ΣΕ ΑΡΑΙΟΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
ΣΕ Μη ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ, ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΧΝΕΥΣΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΣΜΗΕΑ
ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΠΤΗΣΗΣ 110m
BVLOS
ΧΡΗΣΗ ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜEΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΩς 3M
ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΟΥΣ ΤΟΥ C2 LINK
Αυτό το PDRA αναπτύχθηκε λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη ζήτηση για πτητικές λειτουργίες ΣμηΕΑ σε BVLOS, σε μή ελεγχόμενο χώρο, χωρίς τη χρήση παρατηρητών εναέριου χώρου, με ΣμηΕΑ μεγαλύτερης εμβέλειας και μεγαλύτερα ΣμηΕΑ, σε σύγκριση με τις πράξεις που καλύπτονται επί του παρόντος από τους εθνικούς κανονισμούς και πριν καταστούν ευρέως διαθέσιμες οι υπηρεσίες U-space/UTM που υποστηρίζουν τον διαχωρισμό της εναέριας κυκλοφορίας. Το PDRA βασίζεται στην έκδοση SORA 2.0 και οποιεσδήποτε μελλοντικές αλλαγές σε αυτήν την έκδοση του SORA ενδέχεται να οδηγήσουν σε αλλαγές της διάταξης σε αυτό το PDRA
Comments