top of page
Εικόνα συγγραφέαMakdrone

Ο απόλυτος οδηγός για το PDRA-05: Ότι πρέπει να γνωρίζετε

Έγινε ενημέρωση: 13 Σεπ


Ένα νέο PDRA (Pre defined Risk Assessment) θα πάρει σύντομα έγκριση και από την EASA

  • ΣΕ ΑΡΑΙΟΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

  • ΣΕ Μη ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ, ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΧΝΕΥΣΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΣΜΗΕΑ

  • ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΠΤΗΣΗΣ 110m

  • BVLOS

  • ΧΡΗΣΗ ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜEΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΩς 3M

  • ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΟΥΣ ΤΟΥ C2 LINK


Αυτό το PDRA αναπτύχθηκε λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη ζήτηση για πτητικές λειτουργίες ΣμηΕΑ σε BVLOS, σε μή ελεγχόμενο χώρο, χωρίς τη χρήση παρατηρητών εναέριου χώρου, με ΣμηΕΑ μεγαλύτερης εμβέλειας και μεγαλύτερα ΣμηΕΑ, σε σύγκριση με τις πράξεις που καλύπτονται επί του παρόντος από τους εθνικούς κανονισμούς και πριν καταστούν ευρέως διαθέσιμες οι υπηρεσίες U-space/UTM που υποστηρίζουν τον διαχωρισμό της εναέριας κυκλοφορίας. Το PDRA βασίζεται στην έκδοση SORA 2.0 και οποιεσδήποτε μελλοντικές αλλαγές σε αυτήν την έκδοση του SORA ενδέχεται να οδηγήσουν σε αλλαγές της διάταξης σε αυτό το PDRA


28 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page